اسلایدر

یک ششم والدین انگلیسی چیزی از گجت های پیشرفته فرزندان شان نمی دانند
 
همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه
دانلود,عـکس,آهنگ,آموزش,اخبار,دانشگاه,بیوگرافی,علمی,برنامه,سرگرمی,مطالب جالب

به نظر می رسد شکاف دیجیتالی میان بچه ها و خانواده شان روز به روز بزرگ تر می شود. به گونه ای که مطالعات نشان می دهد یک ششم پدر و مادرها (۱۶ درصد) مجبورند ابزارها و گجت هایی را برای فرزندان شان خریداری کنند که به طور کامل آن را درک نکرده و شیوه کار با آن را بلد نیستند.

این تحقیق همچنین نشان می دهد که بیش از دو سوم کودکان در خانه اجازه دارند که فیلم هایی را تماشا کنند که مناسب سن شان نیست و یک چهارم آنها بازی های کامپیوتری را انجام می دهد که مخصوص سنین بالاتر است.

این مطالعه کار مشترکی از وب سایت ParentPort و مرکز تامین استانداردهای تبلیغاتی (ASA) است که برای کمیسیون تخلفات مطبوعاتی و اداره ارتباطات (Ofcom) در انگلستان تهیه شده است.

این گزارش در خصوص اینکه خانواده ها چگونه دسترسی کودکان به محتوای رسانه ای ویژه بزرگسالان را کنترل می کنند، می گوید که یک چهارم بچه ها اجازه دارند که گیم های ویژه سنین بالاتر را بازی کنند و ۴۰ درصد آنها در خانه می توانند به تماشای فیلم های مخصوص سنین بالاتر بنشینند.

البته بیش از ۸۲ درصد والدین می گویند که روی این موضوع که فرزندانشان چه فیلم یا برنامه تلویزیونی را تماشا کنند، نظارت دقیق و نزدیکی دارند و ۷۷ درصد گروه مطالعاتی ادعا می کنند که خبر دارند فرزندانشان معمولا به چه سایت هایی سر می زنند.

البته خانواده ها اذعان دارند که فرزندانشان همیشه درخواست هدایایی مانند اسمارت فون و لپ تاپ را دارند، که این ابزار به آنها اجازه می دهد به اینترنت و ویدیو گیم های نامناسب و ویژه سنین بالای ۱۸ سال دسترسی داشته باشند.

اد ریچاردز مدیر عامل Ofcom می گوید: «این تحقیق نشان دهنده یک درگیری جدی است که والدین در خصوص کنترل استفاده فرزندان شان از رسانه ها با آن مواجه اند.»

به همین دلیل سایت ParentPort بخشی را راه اندازی کرده تا ثبت و رسیدگی به شکایت والدین از رسانه های تامین کننده محتوای نامناسب برای کودکان را در انگلیس تسهیل بخشد.

مدیر عامل ASA هم می گوید: «والدین، سرپرستان و پرستاران نقش بسیار مهمی را در خط مقدم حمایت و حفاظت از کودکان و تصمیم گیری در مورد محتوای رسانه ای مناسب برای آنها بازی می کنند. در حالی که توقع حمایت از سوی سازمان های تنظیم کننده قوانین رسانه ای هم کاملا به جا و حق خانواده ها است.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, :: 22:5
mahnaz

درباره وبلاگ


سلام به دوستان گلم.امیدوارم وبلاگم براتون مفید باشه.و با نظرات سازنده خودتون در بهتر شدن وبلاگم منو یاری کنید.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه و آدرس helpland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.